Office friendly ေလ့က်င့္ခန္း မ်ား

By 10:49 PM



အလုပ္ဝင္ျပီဆို ေလ့က်င့္ခန္းရယ္ လို႕ တိတိက်က် မလုပ္ျဖစ္ၾကေတာ့ပါဘူး။ ကြၽန္မကိုပဲ ၾကည့္။ တစ္ေန႕တစ္ေန႕ ထိုင္ခုံမွာထိုင္လိုက္၊ အလုပ္ေလး ထလုပ္လိုက္နဲ႕။ :D ျပန္လာေတာ့ ပင္ပန္းတာေလး အေၾကာင္းျပ၊ တီဗီေလး ထိုင္ၾကည့္၊ စာေလးနည္းနည္း ပါးပါး ဖတ္ျပီး အိပ္ေတာ့တာပဲ။

တစ္ေနကုန္  အလုပ္မွာ ထိုင္ေနရတာလည္း ပင္ပန္းတာပါပဲ။ ခါးနာ၊ ဇက္ေၾကာတက္၊ ဗိုက္ေခါက္ထူတာ သူ႕ရဲ့ အက်ိဳးေတြေပါ့။  ဒီ တစ္ေခါက္ေတာ့ Forbes မဂၢဇင္းမွာ တင္ထားတဲ့ အလုပ္ခြင္မွာ လုပ္ႏိုင္မယ့္ ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ ေဝမွ်လိုက္ပါတယ္။
 

 မတ္မတ္ထိုင္၊ ဒူးေခါင္းကို ၉၀ ဒီဂရီကေန ၁၈၀ ထိဆန္႕၊ ျပန္ခ်။ တစ္ဖက္ကို ၁၅ ၾကိမ္။


 ေျခေထာက္ကို တင္ပလႅင္ေခြ ခ်ိတ္၊ ဗိုက္ကိုရွပ္၊ လက္ရမ္းေပၚတင္ထားတဲ့ လက္ႏွစ္ဖက္ကို အားျပဳျပီး ကိုယ္ကို မတင္ပါ။ ၁၀ - ၂၀ စကၠန့္ ထိန္းျပီး ျပန္ခ်ပါ။


 မတ္မတ္ရပ္၊ စားပြဲခုံကို ေက်ာေပးျပီး လက္ႏွစ္ဖက္ကို စားပြဲေပၚတင္ထားပါ။ ျပီးေနာက္ စားပြဲနဲ႕ တစ္တန္းတည္း ျဖစ္ေအာင္ထိုင္ခ်ပါ။ ၁၀ၾကိမ္မွ အၾကိမ္ ၂၀။ 


 ဒါကေတာ့ ကြန္ျပဴတာ တစ္ေန႕လုံး သုံးရတဲ့ သူေတြအတြက္ပါ။ လက္ကို လက္ေကာက္ဝတ္ကေန ၁၅ စကၠန့္ေလာက္ဖိျပီး တစ္ေနကုန္ စာ႐ိုက္ရလို႕ ေညာင္းေနတဲ့လက္က အေၾကာေလွ်ာ့ေပးႏိုင္ပါတယ္။


 ညာဘက္လက္ကို စားပြဲေပၚတင္ ဘယ္ဘက္လက္ကို ေဘးမွာထား၊ ဘယ္ဘက္သို႕လွည့္ျပီး ၁၀ စကၠန့္ ထိန္းပါ။ ညာဘက္ကို လည္း အလားတူ ျပဳလုပ္ပါ။


 ညာဘက္လက္ကို ေက်ာေပၚမွေက်ာ္ ဘယ္ဘက္လက္ႏွင့္ ညာလက္ ေက်ာအလည္မွာ ဆံုတဲ့ အေနအထားမွာ ၁၀ စကၠန့္ ထိန္းထားပါ။ ဘယ္ဘက္ကိုလည္း အလားတူျပဳလုပ္ပါ။


 ေျခေထာက္ကို ခံုေပၚတင္ လက္ႏွစ္ဘက္ကို အေရွ႕ကိုဆန္႕၊ ကိုယ္ကို ကိုင္းခ်ျပီး ၁၀ စကၠန့္ ထိန္းပါ ။ေျခေထာက္ တစ္ဖက္ခ်င္းစီကို တစ္ၾကိမ္စီ။


ဘယ္လက္ေကာက္ဝတ္ကို ညာနဲ႕ထိန္း ညာဘက္သို႕ ကိုင္းခ်ျပီး ၁၀ စကၠန့္ ထိန္းပါ။ ညာလက္ေကာက္ဝတ္ကို ဘယ္နဲ႕ထိန္း ဘယ္သို႕ ၁၀ စကၠန့္ ကိုင္းခ်ပါ။
 ခႏၵာကိုယ္ကို ၆၀ဒီဂရီေလာက္ခ်ိန္ျပီး စားပြဲခုံေပၚ လက္ေထာက္ပါ။ လက္ကို ေကြးႏိုင္သမွ်ေကြးျပီး နဂို အေနအထားသို႕ ျပန္သြားပါ။ အၾကိမ္ ၂၀။


ထိုင္ခုံကို ေက်ာေပးျပီး မတ္မတ္ရပ္ပါ။ လူကို ထိုင္ခုံးနဲ႕ ထိတဲ့ အေနအထားအထိေျဖးေျဖးခ်င္း ထိုင္ခ်ပါ။ အၾကိမ္ ၂၀။


သူ႕မွာ အေၾကာေလွ်ာ့တာေရာ၊ ႂကြက္သား က်စ္လစ္ေစဖို႕ အတြက္ေရာ ပါတာမို႕ တကယ္လိုက္လုပ္ႏိုင္မယ္ဆို ေတာ္ေတာ္ အဆင္ေျပမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္း အတြဲေလးပါ။ ေလ့က်င့္ခန္း ဟာ ခႏၵာကိုယ္ အသက္ရွည္က်န္းမာဖို႕ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္တာေၾကာင့္ အလုပ္ေၾကာင့္ အခ်ိန္မေပးႏိုင္သူမ်ားအတြက္  ဒါေလးထဲက တခ်ိဳ႕ဟာ အသုံးဝင္လိမ့္မယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ရွင္။

( ညီမေလး Ash ရဲ့ Challenge အတြက္)

 သာယာေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေန႕ေလး တစ္ရက္ျဖစ္ပါေစရွင္။ :)


You Might Also Like

14 comments

  1. ေရးေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအထူးပါေနာ္ မမျမတ္ၾကည္
    စာဖတ္ရင္းနဲ႔ ကိုယ္တိုင္ေတာင္ လိုက္လုပ္ၾကည့္ျဖစ္တယ္ :)
    တစ္ေနကုန္ အလုပ္မွာ ထိုင္ၿပီးလုပ္ေနရေတာ့ ဗိုက္ေခါက္ထူလာတယ္ :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. အစ္မလည္း ကိုယ့္အတြက္ရွာရင္း အသုံးဝင္တာနဲ႕ ရွယ္ျဖစ္သြားတာ။ :)

      Delete
  2. တကယ္လုပ္ရင္ တကယ္အသံုး၀င္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြေနာ္..။ သိပ္လည္းမခက္ဘူးဆိုေတာ့ လိုက္လုပ္ရလြယ္တယ္..။ ဗိုက္ေခါက္ထူမွာေတာ့ တကယ္ေၾကာက္တယ္ :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ေၾကာက္ရင္းနဲ႕ပဲ ဗိုက္ေခါက္ထူထူလာတာ :D

      Delete
  3. ၀၀လာတာပဲသိတယ္ ျမတ္ၾကည္ရယ္... း( ၀က္ျဖစ္ေနျပီ...ဟင္႔

    ReplyDelete
  4. လုပ္ျဖစ္တလွည့္မလုပ္တလွည့္ပါပဲ အဲေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ... အိမ္မွာေတာ့ ညေနတုိင္း ယိုဂကစားျဖစ္တယ္ အဲဒါေလးေတာ့မပ်က္ကြက္ေအာင္ ညေန အိမ္ေရာက္တာနဲ႔ ေရေသာက္ခနနားျပီးေတာ့ကို ကစားတာ...း)
    ျမတ္ၾကည္ေလးရဲ႔ ပို႔စ္က ရံုးထုိိင္မ်ားတဲ႔သူအတြက္ အေတာ္ဟန္က်ပါတယ္...။

    ReplyDelete
    Replies
    1. အစ္မ မိုးေငြ႕ ေကာ္မန္႕ေလး ခ်န္ခဲ့လို႕ ေက်းဇူးေနာ္။ :) ညီမေတာ့ မအားတာ အေၾကာင္းျပျပီး ဘာမွ မယ္မယ္ရရ မလုပ္ျဖစ္ဘူး။

      Delete
  5. ဟုတ္တယ္ ညီမေရ...၊ တစထက္တစ ေညာင္းညာလာတဲ့ ႂကြက္သားေတြကို အခုလို ႐ိုး႐ိုး႐ွင္း႐ွင္း ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြနဲ႔ ေခ်ဖ်က္ေပးႏိုင္တာမို႔ တကယ္အသံုးဝင္တဲ့ ပို႔စ္ေလးပါ..၊ ဖတ္ေနရင္းနဲ႔ေတာင္ လိုက္လုပ္ၾကည့္ေနေသးတယ္၊ း) ေဝမွ်တဲ့အတြက္လည္း ေက်းဇူးပါဗ်ာ..။

    ReplyDelete
  6. ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးအသူလဲေတြ႔မိလုိ႔သိမ္းထားေသးတယ္။လုပ္ေတာ့မလုပ္မိဘူး :P (ပ်င္းတာေလ)
    ထမင္းစားျပီးလမ္းခဏေလွ်ာက္ျဖစ္တာပဲလုပ္မိတာ.. ၂၅ေက်ာ္ရင္ကိုလူကဗိုက္ပူ ခါးတုတ္ျဖစ္လာတယ္ေနာ္ :D

    ReplyDelete
  7. တန္ဘိုးရွိတဲ့ ပို႔စ္ေလးတစ္ပုဒ္ပဲ။ တီတင့္ရဲ႕အမ်ိဳးသားကို ဒီပို႔စ္ေလးျပၿပီး ေန႔စဥ္လုပ္ခိုင္းရမယ္။ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ အထိုင္မ်ားၿပီး အေညာင္းမိမိေနလို႔ေလ။ ေက်းဇူးပါ ျမတ္ၾကည္ေလးေရ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ဟုတ္ အန္တီတင့္၊ အသုံးဝင္တယ္ဆိုလို႕ ဝမ္းသာတယ္။ :)

      Delete