ဗိုက္ခ်ပ္ေစမည့္ 10 မိနစ္စာ ေလ့က်င့္ခန္း

By 6:48 PM

အားကစားအတြက္ အခ်ိန္မေပးႏိုင္တဲ့ပ်ိဳေမမ်ား အတြက္ တစ္ေန႕ဆယ္မိနစ္စာ အခ်ိန္ေပးရုံနဲ႕ ဗိုက္သား သိသိသာသာ က်စ္လစ္လွပေစမွာပါ။ ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးကို Good Housekeeping (Digital Edition) မွ ထုတ္ႏႈတ္ေဖာ္ျပထားတာျဖစ္ပါတယ္။

 ဒီေလ့က်င့္ခန္းရဲ့ အႏွစ္သာရကေတာ့ ဗိုက္မွာရွိတဲ့ DeepTransverse Abdominalis ႂကြက္သားကို က်စ္လစ္ေစတာျဖစ္ပါတယ္။ ေခါင္းအံုးတစ္လုံးကို ေခါင္းေအာက္မွာထား၊ စာအုပ္တစ္အုပ္ကို ဗိုက္ေပၚတင္၊ ဗိုက္ကိုေက်ာနဲ႕ကပ္တဲ့အထိ ေလကိုတဝၾကီး႐ႉထုတ္လိုက္တဲ့အခါမွာ စာအုပ္ နစ္ဝင္သြားတဲ့ေနရာဟာ DeepTransverse muscle ရွိတဲ့ေနရာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကစားနည္း အေသးစိတ္ကို ၾကည့္ၾကရေအာင္ေနာ္။

 ေလ့က်င့္ခန္း (၁)



ၾကမ္းျပင္ဆီသို႕ မ်က္ႏွာမူ၍ ကိုယ္ကို ဆန္႕တန္း ထားပါ။  ကိုယ္ရဲ့ အေလးခ်ိန္သည္ တံေတာင္ႏွင့္ ေျခဖ်ားေပၚတြင္ရွိပါေစ။ ထိုအေနအထားကို စကၠန္႕ ၁၀ မွ ၂၀ အထိ ထိန္းထားေပး ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

 ေလ့က်င့္ခန္း (၂)


(A) လူကို ေဘးေဆာင္းအေနအထားႏွင့္ ဆန္႕ထားျပီး ဘယ္ေျခက်င္းကို ညာေျခက်င္းေပၚသို႕ ခ်ိတ္ပါ။  ကိုယ္ကို ညာလက္ျဖင့္ ေထာက္ ထားျပီး ဘယ္ဘက္ လက္ကို ဦးေခါင္းအေနာက္တြင္ထားပါ။
(B) ဝမ္းဗိုက္ႂကြက္သားကို သုံး၍ ဘယ္တံေတာင္ကို ၾကမ္းျပင္ႏွင့္ မ်င္းျပိဳင္အေနအထားသို႕ ေရာက္ေအာင္ ဆြဲယူပါ။
တစ္ဘက္ကို ၆ ၾကိမ္စီ ျပဳလုပ္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။


 ေလ့က်င့္ခန္း (၃)


(A) ပထမဆုံး ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႕ ေျခဖဝါးခ်၍ထိုင္ပါ။ ထို႕ေနာက္ ဗိုက္ႂကြက္သားကို သုံး၍ ေျခကိုၾကမ္းျပင္နဲ႕ လြတ္တဲ့ အေနအထားသို႕ မတင္လိုက္ပါ။ ခါးဆန္႕ေနပါေစ။ 
(B) ကိုယ္အေပၚပိုင္းကို တစ္ဖက္သို႕လွည့္ယူျပီး လက္ႏွစ္ဘက္ကို ၾကမ္းျပင္ႏွင့္ထိပါ။ 
ဘက္မေျပာင္းခင္ ၈ ၾကိမ္မွ၁၀ ၾကိမ္ျပဳလုပ္ေပးရပါမယ္။

ေလ့က်င့္ခန္း (၄) 


(A) ကိုယ္ကို ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႕လွဲလ်က္၊ ဒူးကို ရင္ဘတ္ႏွင့္ထိေအာင္ ေကြးျပီး ေျခေထာက္မေျပ ေစရန္ လက္ျဖင့္ထိန္းထားပါ။
(B) အသက္႐ႉ၊ ဗိုက္ကိုရွပ္၍ ထိုင္ရက္အေနအထားသို႕ ေရာက္ေအာင္ ဆြဲထူပါ။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ဟာ၊ ျမီးေညာင္႐ိုးေနရာမွာရွိပါေစ။
ဒီအတိုင္း ၅ ၾကိမ္မွ ၁၀ ၾကိမ္ျပဳလုပ္ေပးပါ ။

ေလ့က်င့္ခန္း (၅)


(A) ပက္လက္အေနအထားႏွင့္ ဒူးကိုေကြးျပီး လက္ႏွစ္ဘက္ကို ေခါင္း ေအာက္တြင္ထားပါ။ 
(B) ညာေျခကို ဆန္႕ရင္း ကိုယ္အေပၚပိုင္းကို ဘယ္ဘက္ ဒူးဆီသို႕လွည့္ပါ။ ဘက္႕ေျပာင္း၍ ဘယ္ေျခကိုဆန္႕ ညာဒူးဆီသို႕လွည့္ပါ။ 
တစ္ဖက္ ကို ၁၀ၾကိမ္စီ ျပဳလုပ္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။


** အထက္မွာေဖာ္ျပထားတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း (၁) မွ (၆) ကို  ဆယ္မိနစ္အတြင္း (၂) ေခါက္ျပည့္ေအာင္ ဆက္တိုက္ျပဳလုပ္ေပးရမွာပါ။ တစ္ပတ္ကို ၃ၾကိမ္ပဲျပဳလုပ္ေပးရမွာမို႕၊ ေန႕တိုင္းလုပ္ဖို႕ အဆင္မေျပတဲ့ ပ်ိဳေမေတြအတြက္လည္း အသုံးဝင္လိမ့္မယ္ ထင္ပါတယ္။ 

ပ်ိဳေမေတြ က်န္းက်န္းမာမာႏွင့္ သာယာေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ေန႕ရက္ေတြ ကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ၾကပါေစ ရွင္။




You Might Also Like

16 comments

  1. ငါ့ညီမေလး အၾကားအျမင္မ်ား ရေနလား မသိဘူး.. ကြက္တိပဲ
    :P

    ReplyDelete
  2. မမပြင့္ နဲ႕ စိတ္ခ်င္းဆက္ ေနတာလား မသိ :)

    ReplyDelete
  3. နာလည္း လိုအပ္တယ္..။

    ေပါက္

    ReplyDelete
  4. ဘေလာဂ္႔ေလး သေဘာက်တယ္
    ဒါေၾကာင္႔ လင္႔ယူသြားတယ္ေနာ္

    ReplyDelete
  5. မေခ်ာ ေက်းဇူး ေနာ္။ ဟိုတေလာက အစ္မရဲ့ဆိုက္ ဝင္တာ ဝင္မရျပန္ဘူး။

    ReplyDelete
  6. ဗိုက္ခြဲထားတဲ.သူေရာဒီေလ.က်င္.ခန္းလုပ္လို.ရပါသလား??

    ReplyDelete
  7. ဗိုက္ခြဲထားရင္ က ၁ ႏွစ္ေက်ာ္မွာ ခ်ဳပ္႐ိုး scar အသားက်ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ပုံမွန္နဲ႕ ကြာတာမို႕ တတ္ႏိုင္ရင္ ဝမ္းဗိုက္အတြင္းဖိအား intra abdominal pressure မတက္ေစႏိုင္မယ့္ေလ့က်င့္ခန္း မ်ိဳးေရြးလုပ္ေစခ်င္ပါတယ္။ ရွာျပီးတင္ေပးလိုက္ပါမယ္ေနာ္။

    ReplyDelete
  8. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. ေစာင္.ဖတ္ပါမယ္.. အၿမဲအားေပးပါတယ္..

    ReplyDelete
  9. ဒီနည္းေလးကေတာ့ျဖင့္..
    အပ်ဳိၾကီးမမမ်ားအတြက္ထင္တယ္ေနာ္အစ္မ.:P
    မီးကငယ္ေတးေတာ့..တိတ္နားမလည္ေသးဘူး းD
    အစ္မဆိုဒ္ေလးကညီမအတြက္
    အရမ္းကိုအသုံး၀င္ပါတယ္ရွင္
    ညီမကလွခ်င္သူကိုး :P
    ေန႕တိုင္းလာလည္ပါ့မယ္ရွင္။
    ခင္မင္စြာျဖင့္
    ညီမ/မိစံ

    ReplyDelete
  10. hi sister, i like your all post .please let me share.thanks

    ReplyDelete
  11. Thank you for the comment. :) you can share, with the name of the site under the article.

    ReplyDelete
  12. ၿမတ္ၿကည္ေရ ဗုိ္က္ခ်ပ္နည္းလုပ္ၿကည္႔အံုးမွပဲ
    ငပူးအခုတေလာ ဗိုက္ပူလာသလုိ ပဲခံစားရတယ္
    ပိန္ေအာင္လုပ္မယ္...... ပိန္ခ်င္တာေသေတာ႔မယ္
    ေက်းဇူးပါ ၿမတ္ၿကည္ .........ေရ

    :P

    ReplyDelete
  13. မမပူးရယ္၊ ျမင္ရသေလာက္က မဝပါဘူး။ အစ္မပူးဝတယ္ဆိုရင္ ျမတ္ၾကည္ေတာ့ ဘုတ္အီး ျဖစ္ေနျပီ။ :)

    ReplyDelete
  14. ျမတ္ၾကည္ေျပာသလိုလုပ္ၾကည့္အံုးမယ္. အမက ဗိုက္ပူတာကိုသိပ္မုန္းတာ.မိန္းမေတြဗိုက္ပူရင္ သိပ္ရုပ္ဆိုးတယ္ေနာ္.အ၀တ္အစား၀တ္ရတာ လဲအဆင္မေျပေတာ့ဘူး.ေက်းဇူးပါညီမေလးရယ္

    ReplyDelete
  15. မျမတ္ၾကည္ေရ...ေယာကၤ်ားေလးေတြေရာ လုပ္လို႔ရလားဗ်....အေနာ္လဲ ဗိုက္ပူလို႔....အဟဲ...

    ReplyDelete