အဆီကိုေလာင္ကြၽမ္းေပးမည့္ အစားအစာ ၇ မ်ိဳး (7 Foods That Burn Fat)

By 5:29 PM


Diet နဲ႕ပတ္သက္လို႕ မတင္တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာသြားျပီမို႕ သြယ္ခ်င္လွခ်င္သူ စာဖတ္သူ ပ်ိဳေမမ်ားအတြက္ အဆီကိုေလာင္ကြၽမ္းေပးတဲ့ အစားအစာေတြကို ဒီတစ္ပတ္မွာ ေရြးျပီး တင္ဆက္လိုက္ပါတယ္ရွင္။

အခ်က္အလက္ေတြကို Carolyn Kylstra ေရးသားတဲ့ 7 Foods That Burn Fat  ေဆာင္းပါးေလးမွ ေကာက္ႏႈတ္တင္ျပေပးထားပါတယ္။


ကက္ရင္ပံုသား



 ၾကက္ရင္ပံုသားမွာ ႂကြက္သားေတြကို အဓိကတည္ေဆာက္ေပးတဲ့ ပရိုတင္း ဓာတ္အမ်ားၾကီးပါဝင္တယ္။
 ႂကြက္သားပိုရွိတဲ့သူဟာ မရွိတဲ့သူေတြထက္ ပိုျပီး အဆီကို ေလာင္ကြၽမ္းႏိုင္ပါတယ္။

 ပရိုတင္းကို အစာေခ်တဲ့ အခ်ိန္ဟာ ကစီဓာတ္ကို ေခ်ခ်ိန္ထက္ ပိုၾကာျမင့္တာေၾကာင့္ ကယ္လိုရီ ပမာဏအတူတူ စားေစဦးေတာ့၊ အခ်ိန္ၾကာၾကာ အစာ ျပည့္တင္းတဲ့ ခံစားခ်က္ကို ထိန္းထားေပးႏိုင္ပါတယ္။


Greek Yogurt / အဝတ္ပါးျဖင့္စစ္ထားေသာ ဒိန္ခ်ဥ္



Calcium ဓာတ္နဲ႕ Amino အက္ဆစ္ တြဲပါတဲ့  ႏို႕ထြက္ပစၥည္းေတြဟာ အဆီေတြကို ေလာင္ကြၽမ္းေပးႏိုင္ပါတယ္။  ႏို႕ထြက္ပစၥည္းေတြထဲကမွ အဆီဖယ္ထားတဲ့ greek yogurt/ strained yogurt ဟာ ပရိုတင္းဓာတ္ပိုျပီးပါဝင္တာေၾကာင့္ fat burn လုပ္မယ္ဆို စားသင့္တဲ့ အစာ တစ္ခုပါ။။


Green Tea



လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ ႏွပ္ထားတဲ့ green tea ကို တစ္ေန႕ ၂ ခြက္ မွ ၄ ခြက္ ေသာက္ရင္ သာမန္ေန႕ထက္ ၅၀ ကယ္လိုရီ ပိုျပီး ေလာင္ကြၽမ္း ေပးပါလိမ့္မယ္။ ပါဝင္တဲ့ Catechins က ဇီဝျဖစ္စဥ္အရွိန္ကို ျမႇင့္တင္ေပးျပီး၊ ခါးတစ္ဝိုက္အဆီမစုေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။


ၾကက္ဥ




 မနက္စာ ၾကက္ဥေမႊေၾကာ္ ႏွစ္လုံး စားပါ။ ပထမတစ္ခ်က္က အေရွ႕ကသိခဲ့တဲ့ အတိုင္း ၾကက္ဥမွာ metabolism ကိုျမႇင့္ေပးတဲ့ ပရိုတင္းေတြ အမ်ားၾကီးပါဝင္တာပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္က မနက္စာ ၾကက္ဥေမႊေၾကာ္စားရင္ တစ္ေန႕လုံးစားတဲ့ calorie ပမာဏဟာ ေလ်ာ့နည္းသြားတယ္လို႕ စစ္တမ္းမ်ားက ဆိုပါတယ္။


ေရခဲေရ





ဗိုက္ဆာရင္ ေရေသာက္ဗိုက္ေမွာက္ေန ဆိုတာ ၾကားဖူးၾကမွာပါေနာ။  ေရခဲေရ ေသာက္လိုက္တဲ့အခါ ေရခဲေရေၾကာင့္ က်ဆင္းသြားတဲ့ ကိုယ္တြင္းအပူခ်ိန္ကို ျပန္တင္ဖို႕  အစာအိမ္ထဲမွာရွိတဲ့ ေရကိုေႏြးသြားေအာင္ ခႏၵာကိုယ္က သိမ္းထားတဲ့ engery ေတြကို ဖ်က္ျပီး အပူစြမ္းအင္ ျပန္ထုတ္ေပးရပါတယ္။


ငရုတ္သီး



Capsacin ဆိုတာ ငရုက္သီးမွာပါတဲ့ ဓာတ္တစ္မ်ိဳးပါ။ အဆီေတြကို ေလာင္ကြၽမ္း တဲ့ေနရာမွာ ေျမႇာက္ထိုးပင့္ေကာ္ လုပ္ေပးတဲ့ သူေပါ့။ ပိန္ခ်င္တဲ့သူမ်ား တစ္ေန႕စာစားတဲ့ ဟင္းထဲမွာ အစပ္နည္းနည္း ထည့္စားေပးႏိုင္ပါတယ္။

P.s. ဒါနဲ႕ ရခိုင္သူေတြ အဆီမရွိ ၾကဘူးေနာ္။ အစပ္အရမ္းစားလို႕ေနမယ္။ :)


Pistachios 


ဒီ pistachio အေစ့အဆန္မွာ က်န္းမာေရးနဲ႕ ညီညြတ္တဲ့ အဆီ၊ ပရိုတင္းနဲ႕ အမွ်င္ဓာတ္ အခ်ိဳးက်စြာပါဝင္ပါတယ္။ ဇီဝကမၼျဖစ္စဥ္ကို ျမန္ေပးတဲ့အျပင္ ဗိုက္မဆာေအာင္လည္း ထိန္းေပးပါတယ္။ သားေရစာ တစ္ခုခုစားခ်င္ျပီဆို ဒါေလးသာေကာက္ဝါးလိုက္ပါ။


ဒီေဆာင္းပါးေလးက Diet လုပ္ခ်င္သူ စာဖတ္သူတို႕အတြက္ အသုံးဝင္မယ္လို႕ထင္ပါတယ္ရွင္။ ေထြေထြထူးထူး ရွာဝယ္စရာ မလိုတာမို႕ ဆႏၵရွိတယ္ဆိုရင္ မနက္ျဖန္ ကို ၾကက္ဥေၾကာ္နဲ႕ စလိုက္ၾကရေအာင္။ :)

အလွေတြပိုႏိုင္ၾကပါေစရွင္။




You Might Also Like

17 comments

  1. ေသခ်ာ ဖတ္သြားတယ္...း)))

    ReplyDelete
  2. က်န္းမာေရးအတြက္ပညာေပးေလးမို႔
    ေသခ်ာဖတ္ရႈမွတ္သား ကူးယူသြားပါတယ္ကြယ္။
    စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစေနာ္။

    ေမတၱာျဖင့္
    အန္တီတင့္

    ReplyDelete
  3. အစပ္မစားႏိုင္တဲ႔ရခိုင္သူရွိပါေသးတယ္ျမတ္ၾကည္ရဲ႕
    ငပိစားျပီးဗိုက္ေခါက္ထူ ရခိုင္သူေတြတို႔မယူတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကေနာက္ၾကေသးတယ္..။

    ReplyDelete
  4. အဲဒါေတြအားလံုးၾကိဳက္တယ္။ ငရုပ္သီးလဲၾကိဳက္ပါ႔။ ဒါေပမယ္႔လည္း မပိန္ပါ:-(

    ReplyDelete
  5. အမ်ားစုက ထင္ထားတာ ၾကက္ဥစားရင္ ဝတယ္ဆိုတာ တကယ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူးေနာ္.. အမကေတာ့ ေန႔တိုင္း ၾကက္ဥစားျဖစ္တယ္... သိပ္မ်ားမယ္ထင္ရင္ အႏွစ္တလံုးဖယ္လိုက္ၿပီး အကာ ႏွစ္လံုး အႏွစ္ တလံုးစားတယ္... း)))

    ReplyDelete
  6. Green Tea နဲ ႔ ငရုတ္သီး ေတာ ႔စားျဖစ္ေသာက္ျဖစ္တယ္။ဒါေပမယ္ ႔Green Tea ေသာက္ျပီးရင္ဗိုက္ေတြအရမ္းဆာလာတယ္။ ကယ္လိုရီေတြအရမ္းေလာင္ကြ်မ္းသြားလို ႔လားမသိဘူး။

    ReplyDelete
  7. နဂိုပိန္ဆိုေတာ႕ အ႔ဲ 7မ်ိဳးကိုေရွာင္မွထင္တယ္။

    ReplyDelete
  8. အားလုံးကုိၾကိဳက္ပါတယ္
    green tea နဲ႔ ဒိန္ခ်ဥ္ ကုိေတာ႔ပုိျပီးၾကိဳက္တယ္

    ReplyDelete
  9. အစ္မ.. က်ေနာ္က အေသာက္အစားလည္းမရွိပဲနဲ႔ အားကစားေ၀းေနလို႔ ထင္တယ္.. ဗိုက္ေခါက္ထြက္ၿပီး.
    ဗိုက္ရႊဲခ်င္သလိုျဖစ္ေနတယ္..။ နည္းလမ္းေလးေတြစမ္းၾကည့္ပါဦးမယ္.။

    ReplyDelete
  10. ကဲ..ဒီေန႕ဘဲစလိုုက္ၾကတာေပါ့ း)
    ဒုုတိယနဲ႕ တတိယက အမအတြက္အဆင္အေျပဆံုုးဘဲ
    ေက်းဇူးကြယ္
    ငါ့ညီမအေခ်ာအလွေလး ဒီထက္ပိုုျပီးအလွအပေရးရာေတြေရးနိုုင္ပါေစ.

    ReplyDelete
  11. ၿမတ္ေရ ၾကက္ရင္ပုံသားကလြဲလိုအကုန္စားတယ္
    အဆီေတာ့ရွိသလိုပဲ ေက်းေက်းေနာ္..
    အမတို့ကဒီနွစ္ကုိကခ်ယ္ရီေစာပြင့္တာၿမတ္ေရ
    အရင္နွစ္ဆိုပြင့္ေသးဘူး ဧပရယ္ေလာက္မွပြင့္တာ

    ReplyDelete
  12. ဒီထဲက ညႊန္းထားတာေတြ အားလံုးလိုက္နာျဖစ္မဲ႔ အစားအေသာက္ၾကီးဘဲ
    ေရေတာ႕ ေသာက္တာ နည္းတယ္
    ေရခဲေရ သိပ္မေသာက္ျဖစ္ဘူး
    ဒီမွာက ေအးေနတာလည္း ပါတယ္။
    ငရုပ္သီးေတာ႕ ၾကိဳက္မွၾကိဳက္ရယ္။ း)

    ReplyDelete
  13. ဒါမ်ဳိးေတြအျမဲေတာ့ဖတ္ပါတယ္ျမတ္ၾကည္ေလးရယ္။
    စားျဖစ္ေအာင္လည္းသတိထားပါတယ္။
    ဒါေပမဲ့ေတာ့မပိန္တာကခက္တယ္။
    ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ၾကက္ဥကအဲေလာက္မဆုုိးတာသိရေတာ့ ဒီေန ့ၾကက္ဥစားထားတာေပ်ာ္သြားျပီ။
    အိုုင္အိုုရာ

    ReplyDelete
  14. အန္တီ..
    "၀"ခ်င္တဲ့သူေတြအတြက္ေကာဟင္ :P :P

    ReplyDelete
  15. ဆရာမေရ ဒါေတာ႕သိပ္သေဘာက်သကြဲ႕
    ပစ္စတာခ်ိဳၾကိဳက္လြန္းလို႕ေတာင္မနည္းဘရိတ္အုပ္ေနရတာ


    ခ်စ္တဲ႕

    မဒိုးကန္

    ReplyDelete
  16. အစာလည္းေဆး..ေဆးလည္းအစာဆုိသလုိ..ေငြကုန္ေၾကးက်လဲ.သက္သာတဲ့နည္းေကာင္းေတြပဲ....ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့....ေရခဲေရရယ္..ၾကက္ဥေၾကာ္ရယ္..ငရုတ္သီးသံုးမ်ိဳးေတာ့..အဆင္ေျပတယ္ဗ်ိဳ႕..

    ReplyDelete